fredag 5 november 2010

Vi kommer att få äta samtidigt och tillsammans och kanske till och med prata med varandra om intressanta saker!

I dag är det fredag och det påminner mig om att Project Runway är slut för säsongen. Trist.

Men en annan sak som är allt annat än trist är det här: i morgon kommer mina föräldrar och hälsar på. De stannar över natten och, hejaheja, kan passa Bossa i morgon kväll så att jag och Nils får gå ut och käka. DET ska bli fint det, vill jag lova.

Min pappa med en annan bebis. Hon är min brors och är tre år i dag.

2 kommentarer:

  1. Åh jag är inte riktigt i fas med säsong 8, det senaste jag såg var när Mando berättade om att han var HIV-positiv. Vilken gråtfest det blev.
    Men vilka är i final? Bara inte Gretchen vinner :-/

    Och vad UNDERBART med middag ute! Njut! Minns vår första gång som vi lämnade bebis med farmor och gick ut och åt, det var som en dröm att komma ifrån bebistristessen en stund.

    SvaraRadera
  2. Det avsnittet var det bästa realityavsnitt jag sett. Gud så jag grät. Åh, du måste berätta när du sett finalen.

    Japp i morgon ska det njutas. Kanske till och med ska rota fram någon gammal klänning från före graviditeten.

    SvaraRadera