tisdag 30 november 2010

Uppdatering

Jag tittade på avsnittet såklart. Herregud. Hoppas att någon jag känner också kommer att titta så att jag får diskutera det grundligt (tror att Sara W är mitt säkraste kort).

Nu kan jag dock bara tänka på det här: Bossa sover fortfarande. Fem timmar nu. Hur sjukt?

Men nu kommer hon väl verkligen utan tvekan att vakna snart? hon måste ju vara urhungrig.

Hmm. Ska jag kanske sova noll timmar i natt? Nu kan jag ju inte somna.

Fan vad trött jag är.

För övrigt: Nils snarkar bredvid mig. Tur han har som inte lakterar.

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. OMG! Snart i en dator nära mig! Sen får vi förnedringstv-luncha och beklaga oss över skiten. Såg du hela Ensam mamma röker? Jag tycker Emma inte var speciellt snäll mot sina killar..
    By the way, 3 januari börjar Bachelor.
    Sara W

    SvaraRadera
  2. You know it!

    Har inte sett extraavsnittet av EMS än, för min datta har plötsligt slutat funka med flash. Ska titta från Nils dator snart. Men av det jag hörde om Emma så är jag beredd att hålla med. Inte så snäll.

    SvaraRadera