fredag 19 november 2010

Som i går när hon gav oss tre dagars bajs i en enda leverans

Men heja vad bortskämd jag blir. Nu ligger hon liksom och flinar i sömnen.

Kan det vara så att hon sparar på skriken till i kväll, då Nils ska vara ensam med henne medan jag går ut och dricker vin som om det inte fanns en morgondag med Ylva och Gabriella?

Taskigt mot farsan i så fall.

Åh, den här kvällen alltså. Har sett fram emot den länge. Vi bokade in den när Bossa bara var ett litet bös. Bestämde att vi skulle få en kväll tillsammans helt utan bebisar. Våra män ska ha bebisduty hela kvällen, natten och även morgonen efter. Tror till och med att jag ska sova i eget rum.

Älskar att Bossa tar flaskan så att mamma också kan få gå ut och ta flaskan. *höhö*

Brasklapp till alla aktiva-på-familjeliv.se där ute: jagälskarminbebis_väldigtmycket_ochskullealdriggöranågotsomjagtroddehonskullefaraillaav_men ibland måste man få samla lite "tålamodspoäng" som en vis kvinna en gång sa.

Äsch, bara skutmä.

Ps: det här är mitt tusende inlägg här på bloggen.

4 kommentarer:

  1. grattis till inlägg 1000!

    SvaraRadera
  2. ...och till 1000 till!
    För övrigt är Bossa så söt på den bilden att jag nästan vill byta min hund mot na'

    SvaraRadera