söndag 28 november 2010

Röv

Skrek precis "amen var TYST!" till Bossa. Som om det skulle få slut på skriken. Not my finest moment. Min ursäkt är att strömmen har gått i lägenheten för femte gången den här helgen och den där pluppen som med en enkel rörelse ska återställa ordningen går inte att vrida på längre eftersom alltför många proppar har pajat. Och extrapropparna jag hittade var för stora. Så nu är Nils ute för att köpa nya proppar och jag sitter och ammar en skrikande bebis i mörkret och jag tror att det ligger ganska gott om bajs i en blöja nära mig, men jag drar mig för att byta utan ljus.

Och, what's even worse, just nu pågår Ensam mamma röker-finalen och jag missar den.

Röv.



1 kommentar:

  1. Hä, lite strömavbrott har ingen dött av och dessutom finns det snö i massor som bara är att smälta till att kunna spola på dass med :-)
    Det längsta strömavbrottet vi hade när jag var liten var från nyårafton 86/87 till jag va nästan sex och det var skit coolt och min syster var nästan två...

    BTW händer att jag skriker åt Lucas när jag inte orkar med hans gnällande jag med, så du är inte ensam!

    SvaraRadera