tisdag 30 november 2010

Nip and tuck

Förresten. Jag har hämtat hem första avsnittet av den här. Bridalplasty. Ett gäng blivande brudar kämpar om att vinna ett betalt drömbröllop. På vägen dit utför de olika utmaningar, där vinnaren varje vecka får bocka av en skönhetsoperation från sin "önskelista".

För bästa möjliga effekt får den slutgiltiga vinnarens blivande man inte se sin tillfixade fästmö förrän framme vid altaret.

Jag vet inte om jag ska börja titta nu. Det känns som att den här serien kräver absolut rätt stämning. Eller åtminstone lite sällskap.

3 kommentarer:

  1. pick me, pick me, pick me!!!!!

    vad är det som börjar hända när jag blir topp tunnor fascinerad av Shuttermans och det här?
    Bäst att inte analysera och gilla läget:)

    SvaraRadera
  2. Jag ska börja direkt! mvh Bridezilla

    SvaraRadera
  3. Ola - bara omfamna det!

    DJ - du MÅSTE titta. Du kommer att älska det.

    SvaraRadera