onsdag 17 november 2010

It's kinda goofy and kinda Skywalker

Tack för alla uppmuntrande kommentarer på mitt nattliga inlägg. Hade en liten breakdown där i elfte skriktimmen... Jag låg på ena sidan av sängen och grät och Bossa på andra. (Nils sov i vardagsrummet vilket såklart är okej eftersom han jobbar.) Insåg också att jag en stund var ARG på Bossa. Säkert inte helt ovanligt att känna så, men jag kan inte låta bli att bli ganska sur på mig själv när jag blir arg på en sjuveckorsbebis som inte förstår vad som händer med henne. Men de där skriken alltså... They make me want to...

Hur som helst. I dag är en ny dag och det är svårt att hålla en grudge på den här frisyren.

2 kommentarer:

  1. Men asså lite lätt lik dig Maria, med påbörjan till lite lätt lik pappa Nilsfrissa!

    SvaraRadera
  2. Ibland slår det mig att hon är en produkt av mig och Nils. Det är ganska sjukt att tänka på.

    SvaraRadera