måndag 29 november 2010

Har inte hjärta att berätta för henne att det är på riktigt...

Bossas reaktion på att Chloé Schuterman börjat blogga.

Nä! Skojar du?

Men hon är ju typ 12 år och skitläskig och hennes morsa har ju lärt henne att det är viktigt att "vara fashion" fast man är ett barn och...

... nä, det här känns inget bra alltså. Nu kommer ju varenda tweenie att vilja ha Miu Miu-väskor.

Nä för fan, det är inte bra alls det här. Unga personer mår tillräckligt dåligt redan.

Vad hände med alla bra förebilder? Var är Grynet i dag, liksom?

Är det okej om jag bara drar den här filten över mig? Blir ju så trött...

Eller förresten...

... nu kom jag allt på dig! Du skämtar ju bara. Erkänn!

Haha! Visste väl det!

7 kommentarer:

  1. tror nog att någon varit mammaledig lite förlänge och nog borde börja dagarna åt riktiga saker istället för "förkväll" ;-P

    SvaraRadera
  2. btw stavas det inte Chloë eller är det som med Tiffany som blev Taffani??? ;-)

    56 vs 3 miljoner träffar....

    SvaraRadera
  3. OMG, måste lägga henne i favoritmappen.

    SvaraRadera
  4. Emil - alltså hon stavar Chloé.

    Ola - Jag vet, det är lite "I can't not look at it!".

    SvaraRadera
  5. big guilty pleasure-varning!

    SvaraRadera
  6. Maria, ja jag vet, men bara 3 miljoner träffar på det så rätt säker på att det är en WT stavning där man sätter något vad som helst över eët på slutet istället för ett ordentligt trema som markerar att det inte är en diftong...

    :)

    SvaraRadera
  7. När man ser de här bilderna på gullungen är det svårt att förstå att hon är en sådan liten skrikapa!

    SvaraRadera