fredag 26 november 2010

Gomorron

Tänkte precis gå in till Nils, som jobbar hemifrån i dag, och göra honom uppmärksam på att världens sötaste valp halkade omkring på innergården. Men jag fick bita mig i tungan, eftersom jag inte borde störa för många gånger och jag har redan varit inne och visat upp Bossa i hennes nya kläder samt planerar att lämna henne i Nils knä när jag snart ska duscha.

Allefall. Tänk att jag, när jag gjorde det där "this week"-inlägget", hade oklart program för den här dagen. Det är ju för tusan På spåret-premiär i kväll!

Andra saker jag ska göra i dag:

* Träffa Ylva och Marre i Gamlestan.
* Gå förbi mitt jobb och lämna in kvittot för gymkortet.
* Rota runt på Beyond Retro efter en rymlig klänning att ha på mig i morgon.
* Dricka minst en, max tre glögg.

1 kommentar: