måndag 15 november 2010

Ett litet steg för mänskligheten, men HEJA Bossa

Obs: i följande inlägg kommer det att gås loss i "min unge är så himla intressant och duktig och NU ska ni få höra vilka framsteg hon gjort!".

Med det sagt vill jag berätta att Bossa skrattade i kväll. Det kanske inte låter så begåvat eller märkvärdigt, men för mig och Nils som är vana vid att förgås till hennes skrik kväll efter kväll var det alldeles, alldeles underbart.

I säkert 20 minuter låg hon och kvittrade och även om det gått över nu och hon är gnällig igen så känns hela livet så mycket lättare. Så här såg det ut:






6 kommentarer:

  1. Underbart! Älskar bild nr två, ser ut som om hon drar värsta vitsen och liksom inväntar gabskratt.

    SvaraRadera
  2. Gulle! Härligt att se

    SvaraRadera
  3. Å herreguuuud vad söt hon är!

    SvaraRadera
  4. Åhhh, vad underbart!!!

    SvaraRadera
  5. Jag kommer ihåg en natt när Valentina var liten och jag satt och ammade henne för att försöka tysta skriken. Jag hade inte sovit på flera veckor och var mer benägen att slänga henne i väggen än att älska henne. Så plötsligt släpper hon bröstet, tittar på mig och skrattar med hela ansiktet. Tro mig, det var värt varenda sömnlös natt.

    SvaraRadera
  6. :) Ja det är verkligen som knark för föräldrarna när barnen skrattar
    Hela livet!
    Katrin

    SvaraRadera