söndag 14 november 2010

Day 4, what you ate today

Inledde dagen med tre knäckebrödsmackor. Sedan slog den stora tröttheten till och jag sänkte två kaffe latte och två cola light.

Efter att ha åkt buss med Bossa för första gången tryckte jag i mig gulaschgryta med potatis hos Johanna, tätt följt av lite banankaka samt pepparkakor och glögg.

Nu sitter jag här i soffan och undrar vad som hände i Ensam mamma söker (inte som att "herregud hände det där?" utan mer "hmm, vad hände egentligen, jag hörde inget av vad de sa på grund av skrikande_bebis_10") och suger på ett glas bubbel och äter mörk choklad med chili. Och nä, mörk choklad är aldrig lika god som ljus dito, men jag inser att jag måste välja bort en del götte om jag ska hitta tillbaka till en glad storlek 38/aspirerande 36:a någon gång.

Gulaschgryta á a la Tångeberg. Så jävla god. Bilden gör den verkligen inte rättvisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar