fredag 26 november 2010

Day 16, your first kiss

Men åh, det tråkiga i att inte ha tillfälle att blogga på en hel dag och sedan märka att man ska blogga om "första kyssen". Aaaah, tråkigt. Nu bestämmer jag att jag är färdig med det där 30-dagarsbloggandet. Det är en för jävla tråkig lista and I quit.

Ja, jag borde ha läst igenom den ordentligt från början.

Men 'nuff said. Nu ger jag mig med det.

Ps: jag var 15 och det var på parkeringen till vad jag tror fortfarande hette Domus. Eller så hette det Konsum.

3 kommentarer:

  1. Kusse, mer uggletips! Denna tänkte jag o Tilda gå på, i 3D. Har aldrig varit på 3D-bio men kan det vara så att man får en uggla i fejjan typ:

    http://www.sf.se/filmer/film/18050308/Legenden-om-ugglornas-3D-sv-tal

    SvaraRadera
  2. Och jag som äntligen tyckte att ämnet var intressant. :)

    SvaraRadera
  3. Kusse - den där filmen har jag och Nils också spanat in. Verkar ju hur mysig som helst.

    Ting - din första kyss-historia var finare än min...

    SvaraRadera