tisdag 23 november 2010

Day 13, this week

Måndag (asså i går): hänga med expojkvän Kristoffer och hans ettåring Henny. Gå på föräldragrupp på BVC. Kolla finalen på Biggest Loser Sverige.

I dag: hänga med Ylva + Marre och Gabriella + Jack. Gå två promenader. Frysa ihjäl. Köpa mössa + vantar. Börja dricka alkoholfria öl igen för att få fart på bröstmjölkproduktionen. Kolla The social network (snart)

I morgon: hänga med Torun och Kriss.

Torsdag: läkarbesök på BVC.

Fredag: oklart.

Lördag: Antons 30-årsfest på Rio Rio. (EXCITED!)

Söndag: TBA.

4 kommentarer:

  1. Trevligt värre! Henny verkar vara bättre nu, så det är fullt möjligt att ni klarar er. Hur har det gått med rotmos- och brödupplockning?
    *Går och fiskar upp mobilen ur blöjhinken*

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha älskar "oklart" och "TBA". Fast i verkligheten är det lite segt. Sen jag kom hem från BB har det bara varit "TBA" i stort sett, måste rycka upp mig.

    SvaraRadera
  3. Åh nu gick min dag från "TBA" till hembesök av BVC. Skönt. Eller inte.

    SvaraRadera
  4. Kristoffer - skönt att höra att ni mår bättre. Moset och brödet har fått götta till sig, men ska strax få möta dammsugaren.

    Karin - de ville så hemskt gärna göra hembesök hos oss att jag blev skeptisk och vägrade. Fast sedan ångrade jag mig nästan. Hade kanske varit skönt att möta BVC på hemmaplan första gången.

    SvaraRadera