söndag 21 november 2010

Day 11, your siblings

Jag har en bror. Han heter Magnus och är två år äldre än jag. Han ansvarar bland annat för att jag började lyssna på Nirvana, spela pingis och att jag gick natur på gymnasiet.

Magnus är ingenjör och bor med fru och två barn utanför Stuttgart.

Vi hörs av oftare sedan bebisar kom till världen, men inte särskilt ofta. Och det är mest mitt fel. Jag är för jävla dålig på att ringa. Tror att jag ska ändra på det, starting right now. *går in till Nils med bebis så att jag kan ringa i lugn och ro*

Brorsan på hans 30-årsfest för två år sedan.

3 kommentarer:

  1. Do it kusse & hälsa från mig :)

    Kul att du verkar haft en lyckad comeback i utelivet, trots pumpande.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. PS; hittade detta när jag surfade inredning till tjejerna nya (än så länge bara i fantasin) rum:

    http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=14933&cID=74&agrID=&pinfo=no

    SvaraRadera
  3. Fick inte fatt på honom, tyvärr.

    Men du, kusse, det där var den finaste tapet jag sett. Vi MÅSTE ha den i Bossas rum. Eller vårt.

    SvaraRadera