onsdag 3 november 2010

Dagarna

Jag måste verkligen ha minst en grej inplanerad per dag, för annars blir det här rätt segt. Märker jag. Allefall nu i början när Bossa mest sover, äter eller skriker. Lite svårt att leka mäna än så länge.

I dag skulle vi ha lunchat med Liselott, men det blev inställt. Helt handfallna har vi i stället gjort det här:

Bajsat två gånger (Bossa)
Kissat ner morsan en gång (Bossa)
Hetsduschat (jag)
Vilat (båda)
Kollat tre avsnitt av Americas next top model och ett avsnitt av Gossip girl (båda)
Gråtit (Bossa) (Obs, nyhet: med tårar!)
Babybjörnat (båda)
Hängt tvätt (jag)

Det här livet blir det ju ingen blogg av, som ni märker.

5 kommentarer:

  1. Jag har ingen gullig Bossa- men mitt inlägg slår ditt i tråkighet så du behöver inte vara orolig.

    SvaraRadera
  2. Du är bäst ändå och jag fortsätter att läsa hur lite som än händer! :-)

    Vilket ANTM kollar du på nu? Läste du Hanna Hellquists ANTM-krönika i DN idag?

    Och apropå att det händer mer grejer när barnen blir större: medan jag skriver detta kryper min 5-åring runt på köksgolvet och letar efter sin vandrande pinne Marianne som har rymt. Så håll i hatten.

    SvaraRadera
  3. Candy - du är aldrig tråkig. Långt ifrån.

    Karin - alltså din son är ju underbar. Marianne, liksom! Hur fantastiskt är inte det namnet på en vandrande pinne?

    SvaraRadera
  4. Yeah. Jag tror pinnarna är döpta efter hans dagisfröknar. För förutom Marianne heter de Katarina, Janne och Birgitta. Vänta bara till Bossa kräver att få husdjur...

    SvaraRadera
  5. Men lovely! Jag skrattade högt när jag läste din kommentar och berättade genast för Nils om Marianne, Janne, Katarina och Birgitta.

    Glömde säga förra gången, förresten, att jag inte läste krönikan i DN. Men jag tycker hemskt mycket om både Hanna och ANTM så jag hoppas att de lägger upp den på nätet.

    SvaraRadera