söndag 21 november 2010

... baby don't hurt me

Men det här SKÄMTET som är mörkret nu. Jag orkar inte. Klockan är inte ens halv fem och det är becksvart ute. Vadfalls?

Det känns som att det är läggdags och slut på helgen vilken sekund som helst och i dag har jag endast: ätit frukost, lekt med Bossa i babygym + babysitter, promenerat till Klippan och tillbaka, badat mig + Bossa (hon tyckte INTE bättre om att bada för att jag var med henne) och... ätit några kolor.

Okej, det var cirka fyra gånger fler saker än vad jag skulle ha gjort en sådan här söndag i november till exempel förra året, innan bebis fanns. Men hur som helst - hur kan man leva med det här mörkret? The light of my days nu är liksom att få se vad de ensamma mammorna väljer för något i kväll samt hur Biggest Loser-deltagarna ser ut i finalen i morgon.

2 kommentarer:

  1. Vädret är riktigt segt nu och tyvärr har det bara börjat. Lär dröja ytterligare 5-6 månader innan vi äntligen får sol och värme. Det är vid tillfällen som dessa man verkligen önskar en flytt utomlands.

    SvaraRadera