fredag 29 oktober 2010

Nu blir jag en sminkblogg

Jag har mina favoriter-som-jag-aldrig-byter-ut vad gäller foundation och puder. Men i övrigt är jag väldigt otrogen mina sminkmärken.

Nu har jag köpt ett nytt läppglans och det är så jävla perfekt att jag vill tipsa om det i bloggy.

Bilden är lite orättvis mot glosset, men jag lovar - det är så himla snyggt. Den perfekta teenage prostitute-nyansen av rosa och så doftar det mint och så sägs det ge volym. (Vet inte om det sistnämnda stämmer, men det sticker lite i käften i alla fall.) Känns också sådär "gött" - varken för kladdigt eller för rinnigt.

Det är Too Faced som gör det och nyansen jag köpte heter "Barely legal - Marshmallow Pink".

2 kommentarer:

  1. *vill ha*
    Köper man var och kostar vad?

    SvaraRadera
  2. 210 spänn på Eleven.se. Alldeles för mycket pengar för ett läppglans egentligen, men ibland får man ju unna sig.

    SvaraRadera