fredag 22 oktober 2010

Go helg, da!

Åh så gott att:

* Vi i dag fick hem de fyra stringhyllor vi beställt. Vi ska sätta upp dem i vardagsrummet och fylla med skivsamlingen och jag tror att det kommer att bli fantastiskt fint. Bilder kommer senare.

* Det är fredag och jag ska få äta tacos, kolla på Idol, dricka ett till två glas vin och läsa kvällstidningarnas bilagor. ÄLSKAR allt jag precis räknade upp.

* Vi fick ett jättebra pris på inramning av den uggleplansch jag visade i ett tidigare inlägg. Ram-businessen måste vara en av de mer buskis-iga branscher som finns. En ramverkstad i Haga bara "ja, det blir 1 300 kronor", medan en annan (den vi valde) "det kostar 419 spänn".

5 kommentarer:

  1. Åh jag har två planscher med Parismotiv som jag vill rama in men jag orkar inte ens gå iväg med dem bara för att jag förutsätter att det ska vara hutlöst. Ingår ramen i de 419kr? Hade ni med er planschen till inramaren?

    Kram Kusse

    SvaraRadera
  2. Det kan vara riktigt hutlöst. Vi har betalat allt mellan drygt 300 till 900. 1 300 var dock lite väääl, tyckte vi.

    419 var inklusive ram och allt. Vi tog med planschen och visade upp och så fick vi välja ram.

    SvaraRadera
  3. vart då? ska också rama in

    SvaraRadera
  4. Galleri Anden på Viktor Rydbergsgatan, nära Götaplatsen.

    SvaraRadera
  5. det ligger ju precis runt hörnet från mitt hem, perfekt! tack!

    SvaraRadera