söndag 31 oktober 2010

Fashion

Jag är så jävla genomtänkt, va?

3 kommentarer:

  1. Du ÄR fashion. Fierce!

    Nu har jag två veckor kvar innan min bebis kommer förresten och ska dessvärre jobba en hel vecka till, puckat men sant... Men sen då jävlar! Ska ladda ner X antal säsonger av Project Runway och bara ligga och kolla och njuta i en hel vecka. Det bästa är att min 5-åring också gillar Project Runway, eller klänningsprogrammet som han säger. Det är ett fint litet sällskap, tänk på det när Bossa skriker att om några år kan du inviga henne i kvalitets-tv och ha värsta fredagsmyset :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar liten kille som gillar PJ! Jag längtar efter att min lilla blir lite större. Så att man kan tycka saker om saker tillsammans.

    Shit vilken trooper du är som jobbar till veckan före D-day. Det var inte ens i närheten att jag pallade det...

    SvaraRadera
  3. Snart är hon så stor, jag lovar!
    Trooper vet jag inte, men förra gången gick jag hemma jättelångt innan för det var sommar och jag hade semester, och jag tyckte det var så sjukt segt att bara gå hemma så jag tänkte att det misstaget gör jag inte om igen. Nu känner jag dock att ett mellanting nog hade varit rätt skönt...

    SvaraRadera