söndag 24 oktober 2010

Bilden ljuger, hon började GALLSKRIKA medan jag skrev inlägget

Kolla hur hon ligger och göttar sig i Nils knä, den lille kotletten. SOM jag hoppas att hon, efter att ha vaknat för mat vid elvasnåret, somnar om precis lika skönt i sin säng. Jag har dock satt ett gäng osedda Gossip Girl-avsnitt på nedladdning av den händelse att det blir en uppesittarnatt.

I övrigt så börjar det nya livet i morgon. Nils ska tillbaka till jobbet och jag ska vara ensam mamma försöker hela dagarna långa. Jag är väldigt rädd för det.

Men just nu tittar vi på mysig och ledsam film på TV3 och äter knäckebröd med korv.

3 kommentarer:

  1. Maria Liljegren24 oktober 2010 23:36

    Det kommer att gå skitbra för dej Maria. Känns alltid otäckt att bli lämnad ensam med bebisen. men du kommer in i det supersnabbt ;)
    Inte testat minifom droppar? Det hade Thea hon hade kolik å skrek hela hela kvällar. Tyckte att de hjälpte faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Tack Maria. Jag ska testa de där dropparna. Många verkar tycka att de är bra.

    SvaraRadera
  3. Maria Liljegren25 oktober 2010 17:09

    Thea fick 15 droppar per gång. Sedan hade hon värsta pruttkalaset ;) så tipset är att ge mer droppar än vad som står på paketet om det inte verkar hjälpa. jag läste på nätet å det var tydligen helt ofarligt. Så har inte Bossa pruttat innan så kommer du att få höra rejält med brakskitar om du ger henne minifom ;)

    SvaraRadera